2015. november 30., hétfő

54. Moyra fekete-fehér

Ebben a bejegyzésben két terméken, az alaplakkon és fedőlakkon kívül mindegyik termék Moyra. Kíváncsiságból, mert már olyan sokat olvastam arról, hogy a Moyra feketéje és a fehér lakkjai milyen jók, én is megvettem. Most az én tapasztalataimat szeretném megosztani ezzel kapcsolatban. Biztos sok helyen van fent róla teszt, de én úgy gondoltam megírom a magam kis véleményét, hogy nekem hogyan teljesített a két körömlakk.




Az alaplakk felkenése után, én két rétegben használtam mind a két színt, igazából már egy rétegben is jól fedtek. A fekete egy rétegben már nagyon jó volt, de én a biztonság kedvéért felkentem egy második réteget is. A fehér is jól fed egy rétegben, de nem  olyan jól mint a fekete ezért mindenképp két réteget kentem fel belőle is. Viszonylag hamar szárad, bár nem figyeltem meg, mert használtam gyorsan szárító fedőlakkot is. 



Persze nem hagytam így, kipróbáltam hogyan teljesít nyomdalakként, mivel azt is olvastam, hogy nyomdázni is jó. És ha már Moyra körömlakk... akkor egy Moyra lemezzel próbáltam ki :D






Azt kell, hogy mondjam engem teljesen meggyőzött, az ecsete is nagyon jó, igaz kicsit sűrűbb a lakk állaga, de szépen lehet vele lakkozni. Egyedül azt bánom, hogy nem előbb vettem meg :D

Amit használtam:





  • Alaplakk: Eveline 8in1 total action
  • Moyra No. 03 
  • Moyra No. 35
  • Lemez: Moyra stamping plate 03 - Ornaments
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

8 megjegyzés:

  1. Ugye-ugye :) Én is a Moyra fekete-fehér lakkok nagy pártolója vagyok :)))) örülök, hogy neked is bejött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :) csak eddig mindig megvolt az aktuális kedvenc fekete- fehér lakkom, de már fogyóban volt a mostani és gondoltam teszek egy próbát :) nem bántam meg, ár-érték arányban a legjobb :) ha kell biztos őket veszem újra :)

      Törlés
  2. A Moyra fekete nekem is jó barátom, de én a fehéret valamiért nagyon nem szeretem ...
    Viszont nyomdázáshoz szerintem sokkal jobb a Lora fekete lakkja: kipróbáltam egymás mellé nyomdázva, annak sokkal jobb a fedése (fehérből viszont csak az MdU vált be, annak van igazán jó fedése)
    Egyébként éljenek a Moyra lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nyomdázáshoz az essence fekete és fehér lakkjait használom, most csak kipróbáltam a Moyrákat, mivel olvastam, hogy jók nyomdázni :) én a Lora lakkjait nem szeretem, már régóta kerülöm is, nem veszek tőlük lakkokat, az MdU lakkjait nem ismerem, Nailland nincs közel szerencsére vagy nem szerencsére :D

      Törlés
    2. A Lora lakkokat egyébként én sem szeretem, egyszer megjártam eggyel, akkor kiszórtam az összeset. Azonban amikor nyáron olvastam, hogy a feketéjük milyen szuper nyomdázásra, ki kellett próbálnom. Én régebben szerettem nagyon az essence nyomdázólakkjait, de egy ideje mintha már nem olyan lenne a minőségük, mint régen...

      Törlés
    3. Én szerencsére nem is járok már olyan üzletekben ahol kapható pl Lora lakk, így nem is veszek. Igaz van még 1-2 Lora régebbről, de a hozzá hasonló lakkokkal együtt azokat próbálom elhasználni frankenezni, csak ami maradt azokban még sok van :D nekem egyenlőre jó még az essence fekete meg fehér nyomdalakkja, más sajnos nincs elérhető közelségben hozzám, de ha majd még is járok olyan boltban, lehet kipróbálom a Lora feketéjét, egy próbát megér :)

      Törlés
  3. Nekem a fekete annyira nem vált be nyomdázásra, de a fehéret imádom, és csak azt használom. Feketéből nekem is a Lora a legjobb barátom nyomdázáshoz, attól jobb fekete nyomda lakkot még nem találtam, és csak 290 Ft a goods marketben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira nem szeretem a lakkjaikat, de hogy te is írod, lehet ha majd járok olyan boltban ahol kapható beruházok egy feketére :) ( egy fehérem van, azt kipróbáltam az is jó nyomdázni, csak büdi :D )meg van még 1-2 elfekvő darabom :D

      Törlés