2016. szeptember 12., hétfő

114. ManiCute - Naplemente

Elérkeztünk a következő állomáshoz ami nem más mint a naplemente. Átmenetes körmöket készítettem már, de kimondott naplementéset vagy hasonlót még nem. Fel is mentem pinterestre inspiráció után nézelődni, végül találtam is, bár nem egy kimondottat, hanem volt egy alap ötlet és végül ahogy terveztem úgy készítettem el az átmenetet. Eredetileg nem akartam pálmafát a körmeimre, de más mintám nem nagyon van ami beleillene a témába, kézzel megfesteni meg nem volt kedvem, végül még is maradtam a pálmafánál.





Az ötlet amit a pinterest adott, az az volt hogy a két középső ujjamat leszámítva a többit feketére festettem, és a középső ujjaimra készítettem el az átmenetet és a mintát.



Kicsit csaltam mert nem alaplakkot használtam, hanem folyékony latexet amit a bőrőmre is kenni szoktam nyomdázáskor vagy ha szivaccsal készítem az átmenetet, és nyomdalakkal festettem ki a körmeimet is. A fekete is és a fehér is amire az átmenet került nyomdalakk. Így elég volt belőle 1-1 réteg is.





Az átmenethez eredetileg 4 színt választottam, a negyedi egy sárga volt, de az végül nem látszódott meg a körmeimen, nem számít mert szerintem így is jól sikerült.

Amit használtam: 





  • Alaplakk: Moyra Stamping Series Liquid Tape
  • Moyra Stamping Polish SP.06
  • Moyra Stamping Polish SP.07
  • essence the Gel 09# lucky 
  • essence the Gel 52 amazed by you
  • essence colour&go 180 it's raining men!
  • Lemez: BP - L017
  • Nyomdalakk: Moyra Stamping Polish SP.06
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat
Remélem tetszik nektek az elkészült manikűröm :)

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)



7 megjegyzés: