2016. november 28., hétfő

125. TESZT BPS 春の歌 - L012

Tudom már vége van a nyárnak.... de nekem annyira megtetszett ez a lemez, hogy muszáj volt őt is kérnem :D Nagyon tetszik rajta mindegyik minta, szerintem teljesen kihasználható lemez.




Most is használtam a mat-ot, és kipróbáltam a mintákat, sajnos ez lett a legjobb képem róla, de remélem a lényeg így is látható. Mivel tengeres témájú a lemez, így egy kék lakkot választottam nyomdalakknak. A lakk amit használtam nem nyomdalakk, csak egy sima Catrices körömlakk, de jól működött vele, élőben sokkal jobban lehet látni a dolgokat.



Itt is ahogy az eddigi lemez tesztes bejegyzésnél, a manikűr alatt írom, hogy mit használtam.

Manikűrök:

1.




-Astor 5in1 base coat
-OPI midnight in moscow
-Moyra Holographic No. 252
-Seche Vite dry fast top coat


2.





-Astor 5in1 base coat

-Moyra Suede effect No. 501
-Moyra Stamping polish SP.18
-flormar matifying top-coat


3.





Az alaplakk felkenése után ( Astor 5in1 baxe coat) a két középső körmömet kifestettem fehérre két rétegben ( Lora fehér )majd egy fehéres csillámos lakkal kentem le (Rose Group 96), erre nyomdáztam két zöld lakkal ( essence nail art magnetic 10 witch you were here és 12 majestic green ) majd fedőlakkal zártam. A többi körmömet kifestettem két réteg zöld lakkal ( essence nail art magnetic 10 witch you were ) majd fedőlakkal zártam. 






Ha megtetszett a lemez akkor ITT tudjátok megrendelni. A teljes árú termékekre pedig ha használjátok az AKAQ10 kódomat akkor lejön 10%-ék kedvezmény is a rendelésetekből. Az oldalt ITT találjátok.

3 megjegyzés: