2017. május 1., hétfő

145. Manikűrvadász 32. forduló

Újra manikűrvadász... pár forduló kihagyása után ismét részese vagyok a kezdeményezésnek :) Sajnos kénytelen voltam időhiány miatt kihagyni, de most már több időm van így bevállaltam :) Sőt amint ki lettek hirdetve a párok telefonról gyors meg is nézegettem, másnap laptopról is, el is mentettem 12 bejegyzést/manikűrt, de végül csak egy maradt :D Igazából mindet elkészítettem volna, de minimum 8 olyan volt amire azt mondtam "ezt akarom újraalkotni"de persze az is sok lett volna, így végül abból is sikerült "csak" egy kedvencet választanom és el is készítettem a manikűrt :) 





A mostani házigazda Betti volt, én Bellát kaptam páromul, azt mindenki tudja aki ismeri ezt a kezdeményezést, hogy ő az ötletgazda :) Persze nem először vadászok tőle, egyszer már volt szerencsém tőle vadászni manikűrt :) Nem volt egyszerű dolgom a sok szép manikűr közül választani, de azért sikerült :)


Nagyon tetszett úgy egyben az egész, a színpárosítás a minta, szóval minden, és mivel nekem is meg van ez a lemez, így végül őt készítettem el. Nem mondom, hogy egy az egyben ilyen lett, mivel én nem ugyanezeket a lakkokat használtam, de próbáltam a színvilágban megmaradni, szerintem azért sikerült :)  Mutatom is az én manikűrömet:






Amit használtam:





- Moyra Stamping Series folyékony bőrvédő liquid tape
- essence colour&go 118 little miss sunrise
- essence colour&go 109 off to miami!
- essence colour&go 128 let's get lost
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Bpl - 029
-Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszett nektek az elkészült manikűröm, és persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)




12 megjegyzés:

  1. Nekem külön tetszik, h a menta helyett kék került bele, de mindkettőnél szépek az átmenetek, és egyben van az egész. :)

    VálaszTörlés
  2. Szépséges! Igazán tavaszias, nyárias lett :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik ! ❤😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök, hogy ennyire tetszik ♥

      Törlés
  4. Fu nagyon tetszik! Gyönyörű lett, szerintem ez már igazi nyárias mani :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép az átmenet szerintem is! király mani lett!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszett ahogy elkészítetted! :)

    VálaszTörlés