2017. szeptember 15., péntek

160. ManiCute - Márvány

A mostani témánk nem más mint a márvány, sajnos mostanában kicsit el vagyok csúszva a témákkal, már rég kész volt a manikűröm, csak tovább nem sikerült jutnom vele, ezen kívül még 2 témára van meg a manikűröm, mire ez kikerül, valószínűleg még 2 témával meg leszek csúszva... de igyekszem pótolni.




Ilyen márványos körmöket már rég szerettem volna készíteni de valahogy nem vettem rá magam, így semmiképp nem szerettem volna kihagyni a témát.


Még instagramon láttam ezt a technikát, hogy fehér lakkal festek egy szilikon padra majd fekete és barna ( vagy ki milyen színbe szeretne ) lakkokból cseppentettem a széleire majd összekevertem, és nyomdázóval vettem fel és helyeztem a körmeimre, remélem érthetően sikerült fogalmaznom, mert egyébként nem bonyolult.




Nekem nagyon tetszett a végeredmény, biztos máskor is készítek ilyen manikűrt.

Amit használtam:


- Moyra Stamping Series Liquide Tape
- Moyra Stamping Polish SP.07
- il était un vernis Truth Or Dare
- RdeL Hollywood Fever 01.Glitz & Glamour
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszik az elkészült manikűröm és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem. :)




2 megjegyzés:

  1. Mintha márványpadlót látnék a körmödö--- ja ez az is 8) Nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi *-* Kár, hogy nem laksz közelebb, milyen jó lenne rajtad kísérletezgetni a manikűrőket ( meg a Nikin is, nehogy azt higyje őt kihagynám ha nem említem meg :D )

      Törlés