2019. június 12., szerda

283. Kihívás | Nyárra hangolódva 2. Neon

El is érkeztünk a második fordulóhoz, a manikűröm már kész volt időben viszont laptopon nem azt a színt láttam mint élőben vagy telefon kijelzőjén... de hát ha kész volt már megírom a bejegyzést hozzá, hátha másnál olyan a színe.


Nincs sok neonom, a moyrától van négy színem illetve a lovelytől két színem, végül a moyrából választottam mert azok nenosabbak.





Élőben sokkal intenzív neon színe van mint nálam a laptop kijelzőn amit mutat. Alaplakk felkenése után egy réteg fehér lakkal kentem ki majd arra a két réteg neon lakkot, dupla nyomdáztam rá egy új lemezzel amiről majd lesz teszt is majd fedőlakkal zártam.

Amit használtam:



-  Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 33 wild white ways
- Moyra No. 65
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Superchic Lacquer Rum-Billie
- Seche Vite dry fast top coat
- BORN PRETTY - Artist - L007


Remélem tetszett az elkészült manikűröm és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés:

  1. Hát, nekem nem a kedvenceim ezek a feltűnő neon színek... De ettől a mintától nagyon bejövős ez a mani😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😍 Nekem tetszenek de ha 1x ha kenek nyáron valami neont 😂 Nem tudom miért, pedig nekem tényleg tetszenek 😂

      Törlés