2015. július 30., csütörtök

29. essence és moyra / piros és arany

A mostani bejegyzésben egy piros/arany manikűrt szeretnék megmutatni. Igazából valami olyat akartam alkotni amiben nincs franken :D valamiért inkább a franken lakkjaim után nyúlok, mert hogy ennyire süt a nap, jobban szeretek holo lakkokat felkenni. És mivel a Moyrán meg még pár darabon kívül nincs nagyon ilyen lakkom, így a frankenek után nyúlok, mert azok többségben holonak lettek keverve :D Mind a két színt három rétegben kentem fel és tettem rá fedőlakkot is.












Nekem nagyon tetszett ez a kombináció, örülök hogy elkészítettem :)


Amit használtam:







  • Alaplakk: essence nail candies 6in1 02 always in my mint
  • essence the gel nail polish 16 feme fatal
  • Moyra holographic No. 252
  • NYomdalakk:  A piroson a Moyra, a moyrán a fekete csillámos holo franken.
  • Lemez: Pet'la Plate the perfect one
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

2 megjegyzés:

  1. Én is szívesebben kenek fel/nyomdázok holo lakkokkal. :)
    Nagyon szép a manikűr. Az egyik legvágyottabb Pet'la lemez ez! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezzel én is így vagyok, főleg ha süt a nap is, ha nem akkor is, nehéz is nem azt választani :)
      köszi szépen :) mióta meg van ez a lemezem, én is nagyon megszerettem :)

      Törlés