2016. március 10., csütörtök

75. Addicts Challenge - 4. Nail Polish

Mostanában ( kb 2 hónapja) eléggé inaktív voltam aminek több oka is van, de nem szeretnék magyarázkodni, hosszú lenne :D Addig semmiképp nem akartam új bejegyzéssel érkezni amíg az elmaradásaimat nem pótolom be. Lehet kérdezni minek?! Én ilyen vagyok :D 8 manikűrrel vagyok elmaradva ( Addicts Challenge 5, ManiCute 3 ) lehet a 4 napban lesz meg ez a 8 bejegyzés, mert hétfőn már új témával jön a Manicute. erre a témára már rég megvolt az elképzelésem, csak addig nem jutottam, hogy meg is valósítsam, mikor volt úgy időm akkor lusta voltam, na de most itt vagyok és lássuk akkor.




 Gondoltam, hogy gyorsabban menjen lehúzható alaplakkot használtam ( én egy kicsit tihhon felturbóztam instagramos videó által :D )

Na de mutatom is :)




A lehúzható alaplakk után kifestettem két rétegben a körmöm a választott színnel, hagytam teljesen megszáradni a rétegeket, majd nyomdáztam rá körömlakkos üvegeket és fedőlakkal zártam a manikűrt.






Szerintem nem egy túl bonyolult manikűr, ha most nem lettem volna így elmaradva biztos hordtam volna pár napig :)


Amit használtam:








  • Essence ( itthon kicsit átalakított :D ) lehúzható alaplakk
  • Color Alike 553
  • Nyomdalakk: Moyra Metal Effect No. 304
  • Lemez: BP -29
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)


4 megjegyzés:

  1. Hú, én is ezt a lemezt vettem volna elő, csak nincs meg. :D Nagyon tetszik ez a manikűr. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem már meg van egy ideje, de nem nagyon használtam még :) de most pont jól jött :) köszi :)

      Törlés
  2. Olyan találó ez a lemez. :P

    VálaszTörlés