2016. március 11., péntek

82. ManiCute - Körömdíszek

Elérkeztem a lemaradásom utolsó állomására is :) A téma nem más mint a körömdíszek, nem lesz meglepő de én a nyomdát választottam mint eszközt :) Nem volt kedvem se kővel, gyönggyel vagy matricával vacakolni, így gondoltam a legegyszerűbbet választom a nyomdázást :)





Két színt választottam, pirosat és zöldet. A hüvelyk és kisujjamat zöldre a többit pirosra festettem, mind a kettőből két réteget használtam. Majd két körmömre nyomdáztam, akartam hagyni a pirosból egyet szimplán mert imádom a színét. PP Bridget után második kedvenc lakkom, ha piros holot akarok ehhez nyúlok, mert a Bridgetet tartalékolom, mert már a Bridget felirat aljáig van. Fedőlakkot pedig csak a nyomdázott körmeimre tettem.










Ez lett volna az én manikűröm a körömdíszek témára :) Remélem tetszik nektek :)


Amit használtam: 







  • Alaplakk: essence lehúzható alaplakkja
  • Colors by llarowe - Pirates of Penzance
  • Picture Polish - kryptonite
  • Nyomdalakk: essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
  • Lemez: Moyou - Suki Collection - 06
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)


2 megjegyzés: