2016. május 12., csütörtök

92. ManiCute - Secret Garden

Elérkeztünk a következő témához, aminél mert miért is ne nem volt időm és nem sikerült időben elkészülnöm vele... ilyen az én formám... na de jobb később mint soha :D A mostani témánk a secret garden vagyis titkos kert, biztos sokan ismerik ezt a felnőtt színezőt, nekem nincs meg egyik sem, bár nem is bánom nem vagyok az a nagyon színezős típus. Bár azt nem mondom hogy soha nem is lesz, mert sose lehet tudni :D





Most kivételesen próbáltam türelmes lenni és előbb elkészítettem a matricát, bár a seche vite nekem keményre szárítja... na mindegy, remélem azért tetszeni fog. A képek nem lettek valami hű de jók, szar idő + vakú... de azért szerintem még tűrhetőek :) Na de mutatom is :)









Az alaplakk felkenése után a középső és gyűrűs ujjamra egy halvány nude-os rózsaszínes kicsit holos lakkot kentem két rétegben, a többire bordó holo lakkot szintén két rétegben. A középső és gyűrűs ujjamra pedig felhelyeztem a matricát és fedőlakkal kentem le.

Amit használtam:







  • Alaplakk: Eveline 8in1 total action
  • Moyra - No. 61 ( középső és gyűrűs ujj )
  • ILNP- Diablo 
  • Nyomdalakk: essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
  • Lemez: Moyra Stamping Plate 10 - Florality 2
  • CbL - Pirates of Penzance ( kitöltő szín )
  • pIcture pOlish - Kryptonite ( kitöltő szín )
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)




2 megjegyzés: