2016. május 3., kedd

91. Franken Polish by Akane 9.

Mostanában nem jött rám az ihlet, hogy franken lakkot keverjek, meg igazság szerint már nagyon sokat is sikerült előállítanom, már vagy 4x újravettem emiatt a Moyra holo lakkjait is. De tegnap gondoltam egyet és gyártottam egy fekete holo lakkot. Igaz nem az az igazi fekete lett, de nekem így is tetszik. Gondoltam megmutatom egy külön posztban hátha érdekelne titeket, én legalábbis szeretem az ilyen posztokat ahol franken lakkokról van szó :) 











A lakkot egy noname fekete lakkból és a Moyra ezüst és kék holojából kevertem ki, az gondolom látszik, hogy sok holo került bele. Emiatt nem lett olyan nagyon fekete, világosodott. De nem bánom mert nekem így is tetszik :) A lakkról... kicsit folyós lett amit a körömlakk hígító okozott, kellett a feketét picit, meg tettem az üvegbe is, lehet nem kellett volna :D na de mindegy, ezt leszámítva semmi gond nincs vele. Felkenéskor persze vigyázni kell vele mert hajlamos megfolyni, két rétegben már jól fed, már egyben is majdnem jó, de nem az igazi. Gyorsan szárad, de kicsit mattosra, így én tettem rá fedőlakkot, én a holo lakkokat fényesen szeretem, szerintem jobban mutat mint matton :)

Amit használtam:


  • Alaplakk: eveline8in1 total action
  • Franken Polish by Akane
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

"Ez egy régebben megírt bejegyzés, csak eddig nem került ki mert mindig volt más amit kitettem. De mivel ritkán van bejegyzés, így gondoltam valamikor ideje lenne kitenni. Még 2015.11.02.-án írtam meg,  szóval nem mostanában. Így a körmöm mérete se egyezik a mostanival. Egyben ez az utolsó ilyen vázlatom."

2 megjegyzés:

  1. Úúúúúristen a körmöd hossza lenyűgöz *-* olyan csodaszépen mutat rajta a lakk is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😍 Azóta se volt ekkora a körmöm 😀

      Törlés