2017. március 23., csütörtök

138. ManiCute - Év színe 2017 lombzöld

Ismét ManiCute és én szokás szerint csúszok... most nem is kicsit, mivel már ezután a negyedik téma aktuális... A manikűröm még azon a héten kész volt mikor ez a téma volt aktuális csak nem jutott időm a továbbiakra... ha gép elé kerültem akkor általában a kreszt csináltam, mivel sajnos azzal is el voltam maradva... na de lassan a végére érek annak is szerencsére :) Na de elég a magyarázkodásból, a mostani témánk az év színe a lombzöld...őszintén teljesen ilyen színem nincs, de próbáltam valami hasonlót keresni.


Mivel önmagában nagyon üresnek éreztem a manikűrömet így nyomdáztam is rá. Na de akkor mutatom is :)



Ez lenne az én manikűröm, az alapszín egy zöld franken lakkom, még az elsők közül... eredetileg sárgának készült volna :D erre nyomdáztam ha jól emlékszem a pp kryptonite lakkjával. Mivel zöld volt a téma, így nekem adott volt a minta is, egy sötétebb zöld lakkal valami leveles mintát lépzeltem el, rá és végül erre a mintára esett a választásom. :)

Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, azt nem ígérem, hogy ezentúl mindig időben lesznek a bejegyzések :D még majd megpróbálom a következő témát is hozni, mert hétfőn már új téma lesz, szerencsére a manikűrök kész vannak, csak még képet kell szerkesztenem, meg megírni a bejegyzéseket... illetve most az a tervem, ha meg is leszek, hogy be is időzítem őket olyan 2 naponta legyenek kint, mivel azért még akadnak manikűrjeim amik nem kerültek fel, így amint lesz időm azokat is hozom majd :) De most a ManiCute elmaradásaim szeretném legelőször behozni :)

És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)



4 megjegyzés:

  1. Szó szerint lombzöld. ^^ Ötletes lett. :D

    VálaszTörlés
  2. ó ez a franken csodálatos! nekem is kell zöld holo lakk *.* lehet ma keverek is egyet! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Pedig eredetileg sárgának készült volna :D majd mutasd meg ha elkészült :)

      Törlés