2017. január 31., kedd

137. ManiCute - Kedvenc szín

Ismét eltelt két hét az előző téma óta ( persze én szokás szerint csúszok, bár a manikűrt még hétfőn el tudtam készíteni meg a fotókat is, de a többit már nem ) A mostani téma a kedvenc szín... na én már akkor tudtam milyen manikűrt akarok elkészíteni, előtte vagy 2-3 nappal oda is készítettem a "hozzávalókat" csak a lakkozást nem tudtam még elkészíteni :D Sajnos mostanában ez már csak így lesz, ha összejön elkészítem előbb, ha nem akkor csúszok, néha örülök, ha ki tudom lakkozni a körmöm csak úgy simán, nem a blogra :D Na de ez már az én gondom :D





Kedvenc szín... mi más lenne ha nem a piros :D Ezt mondjuk ellőttem már a sálas témánál... ott igaz csak szimplán a szín volt, mint a sálam.... na de most minta is került rá, és persze nem ugyanaz a piros lakk mint a sálasnál :D Úgy voltam ha már a kedvenc szín, akkor legyen a kedvenc lemez + kedvenc minta :)



Mivel arra nem volt időm, hogy a használt termékeket is befotózzam, így csak leírom miket használtam. Az alaplakk (Astor 5in0)felkenése után két rétegben kentem fel az ncla Pshiiit Redicalist (remélem jól írom, most nincs előttem a lakk :D) lakkját, erre kentem fedőlakkot (Seche Vite) majd a két középső körmömre dupla nyomdáztam. A kedven lemezem + mintám természetesen a Pet'la Plate Laces, erről a lemezről vettem a mintát. Duplanyomdáztam is egyből, persze az első verzió ezüst + ezüst holo nem jött be :D igy végül az ezüstöt feketére cseréltem, a fekete lakk a Moyra fekete nyomdalakkja, majd arra nyomdáztam a Different Dimension Rejoice lakkjával (Ciiskánál láttam egy nyomdázott manikűrt a Rejoicéva így kedvet kaptam hozzá én is, ez volt az a manikűrje, instagramon láttam) Majd fedőlakkal zártam (Seche Vite).







Remélem tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)




6 megjegyzés: