2017. január 17., kedd

130. ManiCute - Csillogás

El is érkeztem a következő témához :D erre is volt manikűröm, igaz nem kimondottan ide szántam, de szerintem beleillik :D A téma nem más mint a csillogás.






Az alapja az egyik új kedvenc lakkom, holo glitteres, imádom.



Sajnos a képek nem adják vissza hogy milyen szépen holózik, és fotózni se egyszerű.




Végül nyomdáztam rá csillagokat, úgy gondoltam még belefér a témába.

Kép sajnos nincs a használt termékekről, alaplakknak szintén az Astor 5in1-et használtam, majd a FUN 24 Karat Diamond lakkot három rétegben, nyomdázni a Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam és egy Born Prettys lemezzel a Celebration BPX - L008 lemezzel, majd pedig fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.


És persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)



2 megjegyzés:

  1. Wow megértem, hogy kedvenc lett. Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye :) Már ezer éve kívánság listás volt :) Köszi, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés