2017. január 18., szerda

131. TESZT BPS Celebration BPX - L008

 A következő tesztcsomagomba 4 lemezt és egy nyomdázót kértem, három lemez karácsonyi mintákkal van tele, még decemberben kértem, viszonylag hamar január elején meg is kaptam a csomagot. Tudtam is manikűröket készíteni, meg lefotózni... na de tovább már nem jutottam pedig örültem, hogy hamar ideért és még időben meg is tudom róla írni a teszteket... :D 



Ez a lemez már első pillanattól tetszett ahogy megláttam, így egyértelmű volt, hogy kérni fogom, még az sem zavart, hogy tudtam hogy nem ér ide időben ( bár én február környékére tippeltem, hogy ide fog érni ) Kivételesen csak manikűröket hoztam, a mintákat nem nyomdáztam fel a matra, ezzel még ment volna de a többivel nem sajnos, na de útban van már a nagy átlátszó nyomdázó... :D

1. Manikűr:



 Ez a manikűr 3in1 :D mert egy manicutéhoz is ezt használtam illetve a nyomdázóhoz is ezt a manikűrt készítettem el :D

Amit használtam, Astor 5in1 alaplakk, FUN 24 Karat Diamond ( valamiért mindig fordítva akarom írni :D ) Moyra fekete nyomdalakk.


2. Manikűr:


Ha jól emlékszem Moyra Suede effect lakkot használtam az átmenethez, bár nem tudom mennyire látszik, és Moyra Metal effect arany lakkjával nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.


3. Manikűr:



A Moyra fekete és fehér nyomdalakkjait kentem fel 1-1 rétegben, a feketével nyomdáztam a pingvineket is, majd a Sally Hansen fehér homoklakkjával pöttyintettem hópelyhet illetve a FUN lakkal, bár nem tudom mennyire lehet látni.


Ahogy az eddigi lemezek úgy ez is bevált, így bátran ajánlom, én nagyon szeretem a Born Pretty illetve a harunouta lemezeit.


Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni, érdemes körülnézni, mert mindig vannak újdonságok. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, akkor 10%-ék lejön a vásárolt összegből, persze csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés: