2017. január 30., hétfő

136. TESZT BPS 春の歌 - L025

És elérkeztem az utolsó lemezhez is, mikor nézegettem, hogy mit válasszak ezen egyből megakadt a szemem. Nagyon szeretem japánt és azzal kapcsolatban mindent, ez meg kicsit japános ( bár lehet csak ázsiai :D )lemez, így egyértelmű volt, hogy őt ( is ) szeretném.



Alig tudtam kiválasztani azt a három mintát amit végül a manikűrjeimben használtam. Az összes minta nagyon tetszik róla, most eszembe is jutott, hogy készítettem egy manikűrt és innen használtam mintát hozzá, így végül nem is három hanem négy manikűr lesz hozzá. :) Természetesen ahol emlékszem miket használtam ott majd írni fogom.

1. Manikűr:


Ennél a manikűrnél egy Eveline cosmetics lakkot használtam, a száma most nem jut sajnos eszembe, bár nem is tudom hogy itthon lehet-e kapni, nekem úgy hozták nyaralásból ajándéknak. Nyomdázni a Moyra Metal effect arany lakkjával nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.

2. Manikűr:


Itt egy nude Moyra nyomdalakkot kentem fel egy rétegben, majd a fentebb használt Eveline Cosmetics lakkal nyomtáztam, szintén fedőlakkal zártam a nyomdázást ami a Seche Vite volt.

3. Manikűr:


Folytatódik a Moyra áradat :D Egy Moyra Suede effect lakkot kentem fel, számát nem tudom, majd a Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam rá és fedőlakkal zártam, a fedőlakk a Seche Vite volt.

4. Manikűr:

Erről a manikűrről csak ez az egy kép készült, itt az isaDora egyik lakkját kentem fel két ( de lehet három?! :D ) rétegben, majd a gyűrűsujjam körmére dupla nyomdáztam, először a Moyra fehér majd a fekete nyomdalakkjával. Egyedül a gyűrűsujjamnál használtam fedőlakkot, az pedig a Seche Vite volt.


Ezt a lemezt is csak ajánlani tudom, nagyon tetszenek a minták, így aki kedveli az ehhez hasonló lemezeket annak bátran ajánlom, a minőségével se volt gondom, minden mintát felvett rendesen.



Ha megtetszett a lemez akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is kaptok, a kedvezmény csak a teljes árú termékekre vonatkozik. Érdemes az oldalon nézelődni, mert mindig vannak újdonságok.

2 megjegyzés: