2017. január 27., péntek

135. ManiCute - Madarak

Sajnos mostanában eléggé el vagyok csúszva a témákkal, erre a témára is utólag rájöttem, hogy van hozzá illő manikűröm amit nem ide készítettem, de beleillik a témába. A bibi ott volt, hogy nem volt időm megírni a bejegyzést :D Na de most :) Szeretem a ManiCute-t, úgyhogy nem szívesen hagyok ki témákat, inkább kések velük, ha jól emlékszem a majdnem másfél év alatt amióta tag vagyok egy témát hagytam ki. Tehát a mostani témánk a madarak :)




Eredetileg ezt a manikűrt egy tesztbejegyzéshez készítettem, de majd biztos észre is fogjátok venni, mert már szerepel a tesztes bejegyzésemben. Utólag jöttem rá, hogy beleillik a témába, így úgy döntöttem, hogy ezt a manikűrömet fogom felhasználni hozzá :) 




Nem bonyolítottam túl a manikűrt, a Moyra fekete és fehér nyomdalakkjait használtam alap színnek, majd a fehérre nyomdáztam a feketével. Nem tudom a képen mennyire észrevehető, de pöttyöztem szállingózó hópelyhet is rá a Sally Hansen fehér homok lakkjával illetve a FUN 24 karat diamond lakkjával, majd fedőlakkal zártam a manikűrömet, a fedőlakk amit használtam a Seche Vite volt. Sajnos kép nem készült a használt termékekről, csak a lemezről tudom beilleszteni képet, a lakkokról nem.

Lemez:

Erről a lemezről írtam egy teszt bejegyzést amit itt találtok meg, ha még nem láttátok volna és érdekel.

Remélem tetszett a manikűröm, én imádtam rajta a cuki kis pingvineket :)

Ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)



2 megjegyzés: