2017. január 27., péntek

134. TESZT BPS 春の歌-L029

Ez az utolsó karácsonyi/téli témájú nyomdalemez, az utolsó lemez az más témájú. Ez is nagyon tetszett, főleg a pulcsi szerű mintái miatt választottam ezt a lemezt.



Ennél a lemeznél is három manikűrt készítettem, bár nem volt egyszerű kiválasztani melyik három mintát használjam, de végül azért sikerült :D

1.Manikűr:


Ennél a manikűrnél egy kék P2 lakkot használtam, sajnos a neve most nem jut eszembe, két rétegben kentem fel, Moyra fehér nyomdalakkot használtam, majd fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.


2.Manikűr:



Ennél a manikűrnél két lakkot használtam, egy Color Alike pirosat, a számát most nem tudom pontosan, illetve a Moyra fehér nyomdalakkját, nyomdázni is a Color Alike lakkal nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.


3. Manikűr:


Ennél a manikűrnél egy Oriflame lakkot használtam, a nevét pontosan nem tudom de azt hiszem valami cooper valami :D Közben a címkékből megvan a neve :D Crystalline Cooper, ha jól emlékszem egy rétegben használtam és a Moyra Metal effect arany lakkjával nyomdáztam rá, végül fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.

Ebben a lemezben sem csalódtam, így bátran tudom őt is ajánlani. Sajnos a manikűrök meg a képek már megvoltak egy ideje, csak sajnos időm nem volt előbb megírni, és mivel nincsenek most előttem a lakkok, így nem tudom a pontos nevüket, de ha valakit érdekel valamelyik lakk pontos neve akkor majd megkeresem meg megírom :)


Ha megtetszett a lemez akkor ITT tudjátok megrendelni. Valamint ha használjátok az AKAQ10 kódomat akkor kedvezményt is kaptok, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés: