2017. január 17., kedd

129. ManiCute - Meleg sál

Sajnos eléggé megcsúsztam a témával, pedig a képek időben megvoltak de mivel csak egy sima piros lakkozást szántam a témára így addig halogattam hogy hátha lesz más ötletem ( persze nem lett :D ) hogy eltelt pár nap majd hét... így végül nem halogatom tovább ezt a manikűrt használom fel a témára ami nem más mint a meleg sál. Mivel sose voltam sálas típus sose szerettem, de jelenleg van egy darab sál amit hordani szoktam így az inspirált.






Az egyik kedven ( második ) piros lakkomal festettem ki a körmeimet, persze csak az alaplakk felkenése után. Arra már nem emlékszem, hogy használtam-e fedőlakkot....



Ez az a sál ami alapján a manikűröm készítettem, de mivel teljesen piros, így végül nem került rá semmi minta.




Annyi eltérés van a sál és a lakk között, hogy a lakk holo lakk, a második kedvenc piros holo lakkom( persze azóta lett pár új is :P )

Amiket használtam nem sok értelme volt lefotózni, alaplakknak az Astor 5in1 alaplakkját kentem fel, majd egy CbL lakkot a Pirate of Penzance ( remélem jól írtam, nincs most előttem a lakk, én csak kalózosnak hívom :D ) Arra nem emlékszem, hogy fedőlakkot használtam-e. Remélem azért tetszik a manikűröm, és azért tartott eddig, mert nem akartam simán feltenni de ötlet hiányában maradt :)

Ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)


4 megjegyzés:

  1. Én ezt a fordulót teljesen elfelejtettem :(
    Szép ez a piros lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem felejtettem el csak addig halogattam a témát míg már a harmadik téma következett :)
      Köszi szépen, azóta persze lett még piros holo lakkom :P

      Törlés