2017. január 23., hétfő

133. TESZT BPS BPL - 032

A következő lemez ( az ez utáni is :D ) szintén karácsonyi témájú, ezt a lemezt is nézegettem már egy ideje, így gondoltam miért ne, most jött el az ideje.



Ehhez a lemezhez is három manikűrt készítettem, sajnos már lassan 2 hete biztos, így mint az előző lemezesnél itt se mindegyik manikűrnél emlékszem a használt termékekre, de ahol igen, ott majd úgy is írni fogom.

1. Manikűr:




Ha jól emlékszem akkor a China Glaze Ruby Pumps lakkját használtam két rétegben, majd a Moyra fehér nyomdalakkjával nyomdáztam és fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.  

2.Manikűr:


Ennél a manikűrnél az ILNP Diablo lakkot kentem fel két rétegben, majd a Moyra arany nyomdalakkját használtam és fedőlakkal zártam ami szintén a Seche Vite volt.


3.Manikűr:



A Picture Polish Winter lakkját kentem fel két rétegben, majd a Moyra fehér nyomdalakkjával nyomdáztam, és fedőlakkal zártam mi a Seche Vite volt.


Ezt a lemezt is bátran tudom ajánlani, eddig még nem csalódtam egy lemezükben sem, ez is tökéletesen működött.


Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni, illetve ha használjátok az AKAQ10 kódomat, akkor kedvezményt is kaptok, ami csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

4 megjegyzés:

  1. jó kis manik lettek :) az elsőnél az alap piros lakk álomszép!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett mindegyik! :)
    Nekem is megvan ez a lemez, de olyan picik a körmeim, hogy hiába növesztem meg, akkor sem férnek el a minták. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :)
      Pedig nagyon jó ez a lemez, majd megnőnek, ha az Eveline 8in1-et még nem próbáltad, szerintem megér egy esélyt, nekem is az hozta helyre a körmeimet, igaz már nem használom, mert erősek anélkül is, most az Astor alaplakkját használom, nekem még az is bevált :)

      Törlés