2017. január 20., péntek

132. TESZT BPS Cuki nyuszis nyomdázó

Ez a nyomdázó annyira édes, hogy muszáj volt kérnem :D Lehet nem fogom használni, már annyira hozzászoktam az átlátszó nyomdázókhoz, hogy mással már nem is boldogulok, ha az átlátszó nyomdázóval nem működik egy minta vagy lemez, akkor azt nem is használom :D Ami miatt nekem még kötelező darab volt a cukiságon kívül, hogy van egy fehér nyuszim :)



A használatával nem volt gondom, működik rendesen, csak mint írtam, már nem tudok mással nyomdázni csak az átlátszóval :D de azért készítettem vele egy manikűrt.




Ezt a lemezt használtam, már ha már ez is új volt :D



A képen is lehet látni, hogy rendesen felveszi a mintát, nincs vele semmi gond. A hiba bennem van :D Nem tudok olyannal nyomdázni ami nem átlátszó... tudom mér írtam párszor :D




És a manikűr se lesz ismeretlen, mivel másik két bejegyzésben is felhasználtam. Aki esetleg nem emlékezne rá... Astor 5in1 alaplakkot használtam majd a FUN 24 Karat Diamond-ot kentem fel három rétegben, a Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam és fedőlakkal zártam ami a Seche Vite volt.

Bátran tudom ajánlani, a célnak megfelel, aki tud mással is nyomdázni nem csak átlátszóval annak tökéletes, ha másért nem hát a cukisága miatt :D


Ha megtetszett akkor ITT tudjátok megrendelni. Ne elejtsétek el használni a kódomat ( AKAQ10 ) amivel lejön a végösszegből 10%-ék kedvezmény is, persze csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés: