2017. április 10., hétfő

142. ManiCute - Double stamping

Eltelt ismét két hét (én előre készültem, volt időm meg ötletem, így mivel az utóbbi időben mindig kések, inkább előre elkészültem), és az aktuális témánk a dupla nyomdázás. Sokféle manikűrt lehet így elkészíteni, akár ugyanazt a mintát más színnel, vagy más mintát egymásra, rengeteg variáció van rá. Én is elkészítettem a manikűrt amit "megálmodtam" bár nem egészen olyan lett, de csak annyiban, hogy az első minta halványabb mint szerettem volna.




Eredetileg ki akartam próbálni az essence új ezüst holo lakkját.... de lassan száradt, a második réteg is átlátszott... így végül letettem róla, és más színre cseréltem. Mivel mostanában hanyagolom a franken lakkjaim, így onnan választottam. Na de mutatom is a manikűröm.




A két középső körmöm fehérrel festettem ki, erre jött a dupla nyomdázás, amit írtam, hogy elég gyenge lett, de talán azért lehet látni, cikk cakk vonal mintát nyomdáztam "átmeneteset", majd arra rá virág mintát, a többi körmöm kifestettem a rózsaszín franken lakkommal.

Ez lett volna az én manikűröm, remélem nektek is tetszik, és persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se :)



10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! (-: Igen, sajnos az ezüst Essence lakk 3 réteges minimumés nehezen szárad.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Azóta csak 1x használtam mint holo fedőlakk, pedig szép lenne

      Törlés
  2. gyönyörű a rózsaszín franken lakkod, én is keverek egy hasonlót :P nagyon szép a minta is, melyik lemezről van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Sajnos már régi darab, ha emlékeznék megírtam volna mikből kutyultam. A lemez a Born Pretty BPL - 029 lemeze :)

      Törlés
  3. Ötletes megoldást választottál! A manikűr is tetszik.

    VálaszTörlés