2017. április 19., szerda

143. TESZT BPS Holo por/Holographic Laser Rainbow Powder Chrome Pigment Manicure Nail Art Glitter

Mindig is tetszettek az ilyen chrome, meg holo poros manikűrök, így most ilyen terméket kértem tesztelésre. Eredetileg úgy voltam, mivel olvastam, hogy a Thémix is jó rá ezért nem veszek külön gél lak fedőt.... Sajnos nekem valamiért nem akart működni... így kénytelen voltam venni, bár szerencsére meg volt, hogy pontosan melyik márka melyik fedőjét, na de most nem ezé a főszerep, hanem a poré. Közben a körmeim is kisebbre reszeltem, így lesz olyan bejegyzés amiben nagyok, de már igen zavart az a hossz. Most tetszik ez a körömhossz, és majd úgy is megnő :D




Na de térjünk csak vissza a holo porra.... Alaplakkal kikentem a körmöm, majd a Moyra fekete nyomdalakkjából egy réteggel, erre került a Moyra gél fedőlakkja amit lámpáztam, erre simitottam a holo port a kis applikátorral, kaptam igazából erre a célra egyet, de nagy izgatottságomban nekiestem azzal ami benne volt :D De majd kipróbálom azzal is és majd arról is írok egy bejegyzést. Szóval miután rásimítottam a port utána még egy réteg gél fedőt kentem rá amit ismét lámpáztam. Lényegében ennyi, szerintem nagyon egyszerű, semmi bonyolult nincs benne, és a végeredmény pedig fantasztikus.





Nem mondom, hogy nekem elsőre tökéletes lett, de így is elégedett vagyok vele. Állandóan a körmeimet bámulom, a képek készítésekor pont szerencsém volt, mert szépen sütött a nap. A manikűrt pedig a kép készítése előtti este csináltam.

Még két kép a holo porról :)




Amit használtam:


Szerintem érdemes beszerezni, engem nagyon meggyőzött a termék, így bátran ajánlom. Sőt már azon gondolkozom, hogy kéne belőle utánpótlást is vennem :D Már előre félek, hogy mi lesz velem, ha elfogy... nem szeretném.

Ha megtetszett volna a termék akkor ITT tudjátok megrendelni. A teljes árú termékekre pedig fel lehet használni a kódomat AKAQ10 amivel 10%-ék kedvezmény jár. Az oldalt pedig ITT lehet elérni, sok mindent van fent, érdemes szétnézni.





Ezt a videót pedig csak úgy itt hagyom a végére:





4 megjegyzés:

  1. Tényleg valami nagyon szépek ezek a porok!! (-:

    VálaszTörlés
  2. óóó most rádöbbentettél valamire :D hogy nem muszáj körömlakkal szenvedni, ha van ilyen moyra fedője az embernek... :D nagyszerű ötlet! mármint, én körömlakkba akarom mindig beleerőltetni ezeket a porokat, és nagyon nehéz kitapasztalni, hogy mikor mennyit kell száradásnak hagyni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, persze ez annak jó aki mondjuk 1-2 hetente lakkoz ( a tartósságát nem teszteltem meddig bírná, én tuti nem bírnám 1 hétnél tovább egy manikűrrel :D ) így nekem jó lesz a sima fedőlakk is :D Persze jó ha van ez a kis gél fedő is mert aztán sose lehet tudni :)

      Törlés