2017. augusztus 2., szerda

156. TESZT Beauty Bigbang My_Dance Nail Laquer 15.

A másik lakk amit választottam egy zöld színű volt, ez a lakk is nagyon szépen holózik, ebben sem csalódtam. Amiben kicsit más a másik lakkhoz képest az a fedése, ennek kicsit gyengébb fedése van, így egy rétegben még nem fed de kettőben már tökéletes. 

A fedését leszámítva mindenben ugyan olyan mint a sötét kék társa. Jól terül a lakk, szépen lehet vele lakkozni, az ecsete se okozott különösebb gondot. Ilyen zöld árnyalat nincs is a készletemben, szerintem nagyon szép színe van. 


A színe fantasztikus, tudom hogy már írtam, de akkor is :D


És ahogy holozik... imádom a holo lakkokat és ezt is nagyon.


Azért készítettem az üvegéről is képet.



Manikűrt is készítettem hozzá. Nem volt egy bonyolult, de még is mutatós lett.


Ezüst nyomdalakkot választottam, majd az adott mintát felnyomdáztam a körmeimre :)



Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- My_Dance Nail Laquer 15.
- Moyra Stamping Plate 15. - Lacelove
- Moyra Stamping Polish SP.08
- Seche Vite dry fast top coat

Ha megtetszett a termék akkor ITT tudjátok megrendelni, én csak ajánlani tudom. Illetve az AKANE kóddal 10%-ék kedvezmény is jár. Az oldalt pedig ITT találjátok. Érdemes nézelődni, mert vannak jó dolgok fent.

4 megjegyzés: