2017. július 31., hétfő

155. TESZT Beauty Bigbang My_Dance Nail Laquer 14.

Nem rég felkeresett egy oldal a Beauty Bigbang, hogy együtt működnének velem, aminek én igent mondtam. Első körben két lakkot kértem tőlük, ami hamar ide is ért, a manikűröket is elkészítettem mind a kettővel. A képek is megvannak egy ideje, csak valahogy időm nem jutott a továbbra. Egy sötét kék és egy zöld holo lakkot kértem, most a kéket szeretném megmutatni. A zöldet pedig majd egy másik bejegyzésben mutatom meg.




Nehezen tudtam eldönteni, hogy fekete vagy sötétkék... de szerintem sötétkék. Egy rétegben már nagyon jó fedett, de én két rétegben kentem fel, nagyon holozik, nem is gondoltam volna, hogy ennyire holo lesz. Imádom a holo lakkokat és ebben se csalódtam, majd nyomdázni is ki fogom próbálni, mert ha egy rétegben jól fed akkor tuti nyomdázni is jó lehet.



Az ecsete nekem pont kézre állt, nem volt gond a lakkozással, a lakk is kellően híg, egyszerű volt a felkenése. Nagyon tetszik a színe is és a holo hatása is, így én bátran merem ajánlani a lakk beszerzését.





Amikor ezeket a manikűröket és képeket készítettem még nagyobb volt a körmöm, de már nem ekkora, így ha közben lesz ( sőt volt is ) olyan bejegyzés amiben nem ekkorák, az emiatt lesz.

A lakkról is hoztam két képet.






Az üvegcse 6 ml lakkot tartalmaz, egy darabig biztos kitart majd. Készítettem hozzá manikűrt is.



Fehér nyomdalakkal lakkoztam, de valamiért megfogta a lakk, a középsőn annyira nem, de a gyűrűsön nagyon. Így képről visszanézve nem annyira vészes mint élőben volt.



Ennél  a képnél jobban észrevehető, vagy addigra jobban megfogta mire készítettem, nem tudom melyik lehet.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- My-Dance Nail Laquer 14.
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Bundle Monster BM - S308
- Seche Vite dry fast top coat


Ha megtetszett a körömlakk akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKANE kódot akkor 10%-ék kedvezmény is jár. Érdemes az oldalon is szétnézni amit ITT találtok.

2 megjegyzés:

  1. Jaj ezen az utolsó nyomdanélküli körmös képen... mintha az égre néznék és látnám a csillagokat! Ez annyira nagyon szép.

    VálaszTörlés