2017. július 17., hétfő

153. ManiCute - Gyémánt

Ismét eltelt két hét az előző téma óta, úton volt egy lemezem amin van ilyen minta így reméltem, hogy időben megérkezik... szerencsém volt mert ideért :) A mostani témánk pedig a gyémánt... még sose készítettem ilyen jellegű manikűrt, részben mert sose volt ilyen mintám, és a másik ok pedig hogy nem nagyon megy a szabad kézzel alkotás :)



Az ötletem az nagyjából meg volt, hogy mit szerettem volna, de azért ránéztem a kezdőképre és így lett meg végül a manikűröm. Azt tudtam hogy gyémánt minta meg milyen lakkal akarom kitölteni, és fekete nyomdalakkal kéne... na de milyen alapra... :D 






Fehérre gondoltam, majd ránéztem a kezdőképre, hogy akkor legyen benne valami fekete is.. így lett az hogy a két középső ujjam körme fehér a többi fekete. Eredetileg csak a fehérre terveztem mintát, de meggondoltam magam. Két féle gyémánt minta volt a lemezen, egy telibb és egy üres, a feketére ezüst holoval nyomdáztam a telit, a fehérre fekete nyomdalak és ezüst glitteres holo lakk került.





 Hagytam megszáradni  a nyomdapárnát, majd fedőlakkot kentem a fehérre és ott is vártam picit és úgy nyomdáztam rá, majd fedőlakkal zártam. A feketére csak rányomdáztam a mintát, majd fedőlakkal zártam.

A lemez nem valami új, régóta kapható, csak én szereztem be most. Mindig volt valami új ami jobban tetszett, így mindig háttérbe szorult.... Na de most megrendeltem egy másik társával együtt, meg egy új is lemez is. Born Prettyről rendeltem pontért + pénzért, így legalább is elfogadta a pontokat :D 







Amit használtam:






- essence SOS power repair
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Different Dimension Rejoice
- FUN Laquer "4 Karat Diamond
- BP - L013
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem. :)



4 megjegyzés:

  1. én is pont most szereztem be ezt a lemezt, nagyon szeretem! szép mani lett nagyon! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, nálam is ez a lemez került elő, de sajnos manikűr még nem készült.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett szerintem is!! (-:

    VálaszTörlés
  4. Nekem is meg van a lemez, en is ezt hasznaltam. :) Nagyon szep lett a manikurod! :)

    VálaszTörlés