2017. július 28., péntek

154. TESZT Born Pretty Holo Polish 25.

Egyszer már megírtam ezt a bejegyzést... igaz akkor a képeket töltöttem csak fel mert annyira volt idő, és nem léptem ki majd pár nap múlva írtam meg hozzá a szöveget és ahhoz igazítottam a képeket... aztán mikor kitettem meg eltűnt az éterben... azóta se idegzetem nem volt se időm újra megírni... na de most, remélem most meg marad.




Ezt a lakkot már akkor is kinéztem mikor az első tesztcsomagomat kérhettem, egy darabig elfelejtődött, de most újra eszembe jutott és kértem is, mert szeretem a holo lakkokat. Egy rétegben már egész jó volt a fedése, de persze két rétegben az igazi, így két réteget is kentem fel belőle. Könnyen kenhető a lakk, nekem a kupak is kézre áll, nem volt nehéz a lakkozás vele, könnyen is terült  lakk. Én szeretem is a Born Pretty holo lakkjait, igaz csak három darabom van, még van egy ezüst amit neten rendeltem, azzal annyi bajom van, hogy inkább fedőlakknak jó... de az is szépen holózik.









Egyszer már írtam egy bejegyzést egy rózsaszín társáról a rózsaszín 23 számú lakkról, ott részletesebb is írtam a lakk tulajdonságairól, fotót azért készítettem itt is az üvegről. Manikűrt is készíttettem, arany nyomdalakkal nyomdáztam a választott lemezről, majd fedőlakkal zártam.



Amit használtam:








- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Born Pretty Holo Polish 25.
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Bundle Monster BM - S301
- Seche Vite dry fast top coat


Én csak ajánlani tudom a lakkot, aki szereti a holo lakkokat azoknak főleg, nekem egyik kedvenc finisem. Ha megtetszett a termék akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig teljes árú terméket választotok, akkor az AKAQ10 kódommal 10%-ék kedvezmény lejön a rendelésből.

2 megjegyzés:

  1. Ez a lakk is nagyon szép, bár nekem annyira nem tetszik a színe, mégis ahogy a körmödet lefotózod... Az olyan jól néz ki! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi *-* Nekem nagyon tetszik mert a kedvenc színárnyalatom *-*

      Törlés