2018. július 20., péntek

184. TESZT BPS BP-X52

A Born Pretty tesztekkel eléggé el vagyok maradva, igazából vagy egy évvel is... valahogy sose szántam rá magam, hogy nekikezdjek, vagy téli időszakban ugye a vakuzás miatt se, meg egy időben még lakkozni se volt kedvem, ihlet se volt... így elmaradoztak, halogattam hogy majd, illetve volt hogy kedvem lett volna de időm nem, vagy fordítva időm igen kedvem nem, örültem ha csak leültem.... na mindegy nem magyarázkodok, a lényeg, hogy eljutottam és most itt vagyok, már régebb óta megvannak a manikűrök illetve képek, egybekötve a kellemest a hasznossal, hogy az Avonos lakkokkal vontam össze a lemez teszteket is, így lett ott is manikűr nem csak simán felkenve a lakkok.






Erről a lemezről három mintát használtam, szerintem annyi is bőven elég, hogy látni lehessen mennyire működőképes egy lemez. Bár eddig igazából egyetlen lemezzel se volt még gondom.


1. Manikűr:





Az alap egy Avon lakk a Pink illusionist Glam Rock lakkja, azon egy Moyra metal effect lakkal nyomdáztam, itt fedőlakkot nem használtam, a mint a lemez bal alsó sarkán lévő minta. Nem tudom a manikűrön mennyire látszik.

2. Manikűr:




Itt szintén Avon Pink Illusions lakk az alap, a Metallize Me árnyalat, na arra nem emlékszem milyen lakkal nyomdáztam... illetve fedőlakk már van a manikűrön.


3. Manikűr:




Itt szintén az Avon Pink Illusions egyik árnyalata az alap, a Pretty in Pink, egy Moyra metál effect lakkal nyomdázva, illetve fedőlakkal zártam a manikűrt.

Ez a három manikűr készül a lemezhez, nekem abszolút a kedvencem innen az utolsó manikűr lett. Nektek, hogy tetszik?




Ha megtetszett a lemez akkor ITT tudjátok megrendelni. A teljes árú termékekre pedig az AKAQ10 kóddal kedvezményt is kaptok.

5 megjegyzés:

  1. Aaah, az a pillangós 😍😍 imádom! olyan ügyi vagy 😎

    VálaszTörlés
  2. Ezek a pillangós minták annyira nyárias, tavaszias hangulatúak. 😍 Nagyon tetszett, hogy ilyen finom színű lakkokat használtál a teszthez, de megnézném ezeket a pillangókat egy élénkebb, sárga, vagy szép kék alapokon is. *3*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😘 Biztod fogom használni más szinnel is és úgy isnmeg fogom mutatni, így ha blogra nem kerül, akkor is látni dogod 😉

      Törlés