2018. szeptember 12., szerda

212. Franken Polish by Akane 10. | Szürke

Elég régen volt már franken lakkomról bejegyzés, így gondoltam hozok egyet, egy nemrég kevert franken lakkomat mutatnám most meg. Késztettem a franken lakkos bejegyzéseimhez is kezdőképet, remélem tetszeni fog nektek.




Mint a címből is kiderül egy szürke franken lakkról lesz szó, nagyon tetszett a picture polish londod lakkja, mivel tudtam teljesen olyan úgy se lesz, így nekiálltam olyan lesz amilyen, lényeg hogy szürkés kékbe hajló legyen. 



Én csak kép alapján tudom összehasonlítani, ha egyszer összejön beszerzem majd persze a London lakkot, mert tetszik, de most nem volt rá lehetőségem, így frankeneztem valami hasonlót. 





Nekem nagyon tetszett az elkészült lakkom, kép alapján talán kicsit hasonló is, persze teljesen nem de talán valamennyire hasonló árnyalatot sikerült kevernem. 

Két rétegben van a körmeimen, szerintem fedőlakk nélkül, száradását nem is figyeltem, persze mivel nem bolti lakk így nem is számít annyira, de általában hamar meg szoktak száradni a franken lakkjaim.

Manikűrt is készítettem.



Most nem akartam még ezekből is feltölteni a négy képet, így képszerkesztővel oldottam meg, hogy egy képen meglegyen mind. A Lovely egy régi matt white lakkjával nyomdáztam és egy born pretty lemezről a mintát, nem emlékszem de képet elnézve talán van rajta fedőlakk is.

Lemez:



Amikből a lakkot kevertem:



Utólag fotóztam le, ha minden igaz mindegyikből került a lakkba, a winterből max két csepp, csak hogy legyen egy kis különlegesség is benne, szerintem az a két csepp is jót tett neki. Ez lett a legjobb kép a lakkokról, de mindjárt sorolom is a pontos nevüket.

* OPI skull & glossbones
* OPI i want to be a-lone star
* OPI i dont give a rotterdam
* OPI a have a herring problem
* Rimmel 60 seconds Rita Ora 873 breakfast in bed
* Rimmel Rita Ora 878 rollin the glass
* Rimmel 60 seconds 835 bright back at you
* Sally Hansen complete salon manicure 372 greige
* essence out of space stories 06 we will spock you
* Avon mark. gel shine holographic capture
* Moyra holographic No.254
* Born Pretty holo polish (nem találta, ajta matricát, alján 17 van belevésve, az ezüst holo lakk)
* Picture Polish Winter 


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépet alkottál! (-: A London nincs meg, de így kép alapján tényleg hasonlít. Tetszik a manikűr is! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is csak kép alapján tudom összehasonlítani, örülök, hogy szerinted is sikerült hasonlót kutyulnom :)

      Törlés
  2. jó lett ez a szürke holo, bár nem gondoltam volna hogy ennyi minden került bele :O :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Csak is azért került bele ennyi minden, mivel nincs olyan lakkom amit nem sajnálnék, hogy többet tegyek bele, így inkább több lakkból keveset :)

      Törlés
  3. Nagyon csini lakkot kutyultál! ❤

    VálaszTörlés