2018. szeptember 17., hétfő

213. Kihívás | Kedvenc minta 4. Unikornis

El is érkeztünk a negyedik állomásig ami nem más mint az unikornis. Nem tudom más hogy van vele, én imádok mindent ami unikornisos, így mindenképp bele akartam venni a témába. 



Fejben kb megvolt mit szeretnék, matricát készíteni pasztell színekkel... Nem is igen van pedig paszteles árnyalatom, bár végül nem is az lett, hanem egy új lakkot próbáltam ki, az lett az alap. Még a nyomdafejen kitöltöttem a mintát majd a körmeim ahova a mintát szántam lekentem transzferfólia ragasztóval,majd arra nyomdáztam.





Mivel elég aprók a mintát és mindenképp valami olyat akartam amit ki tudok tölteni, így sörényének végül egy színt választottam. Van két barátnőmmel egyen unikornisos nyakláncunk és az én példányom szolgáltatta végül az inspirációt a színekhez. Lehúzhatós alapra készítettem el a manikűrt ami a Moyra körömköré kenhető latexe, nekem ez vált be a legjobban, illetve a mintákon van fedőlakk is.

Amit használtam:



* Sally Hansen Color therapy 390 slicks and stones
* Moyra Stamping Polish SP.08
* Rimmel flip flop fashion 406 coral blush
* Lovely Matt White Nr. Matt White
* Moyra transzferfólia ragasztó
* 春の歌 - L045 / harunouta - L045
* Seche Vite dry fast top coat

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett! (-: Szokatlan ehhez a témához a sötét alap, de kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Hát ami unikornis, az rossz nem lehet, de nem gondoltam volna, hogy ilyen szüperül oldod meg a feladatot. *3* A sok közül most ez az egyik kedvenc manikűröm tőled, imádom, olyan kis vidám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 😍 Örülök, hogy ennyire tetszik 😍😘

      Törlés
  3. nem is ismertem ezt a lehúzható alapot a moyra-tól :O és működik rendesen?
    nem egy szokványos unikornis mani, de nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem lehúzhatós alap, hanem a bőrre kenhető latex, de én erre is ezt szoktam használni, nekem thémix van ami kimondottan lehúzhatós alap, de azt nem szeretem nem vált be nekem. De ezt igen, így ha csak blogra készítek manikűrty mert csak akkor van időm ha gyerkőc alszik és nincs valami házimunka, akkor ilyenkor ha tudok többet is elkészítek :)
      Köszi szépen, örülök hogy tetszik :)

      Törlés