2019. február 28., csütörtök

262. TESZT | Avon Nail Wear Pro+ | Halo Nude, Halo Rose, Halo White


A januári újdonságokból választott három lakk nagyon megtetszett, bár a többi is nagyin szép volt, sokszor nehéz csak hármat választani. A neve nekem egyből a holo jut eszembe, tudom nem holo hanem halo de akkor is, illetve nagyon tetszettek. Képeken kicsit olyanok voltak mint amik ilyen sellős/unikornis irizáló porral lettek volna bekenve, amiatt is tetszettek nagyon. 


Mind a három lakk három rétegben van a körmeimen, néha kevésnek is éreztem és akkor gondoltam rá lehet valami alapra kellett volna. De a fehéret egy másik manikűrnék kipróbáltam úgy is nagyon szép, bár a két réteg akkor is kellett belőle. Képeken nem látszik de mindegyik rózsaszín/lila irizáló van benne, élőben nagyon feltűnő volt nagyon lehetett látni, képen sajnos ezt nem lehetett elkapni. És mindegyik árnyalathoz manikűrt is készítettem.

Halo Nude:





Manikűr:



Nyomdalakk egy avon lakkot használtam a Spilled Ink árnyalatot.

Halo Rose:




Manikűr:



Nyomdalakknak egy Born Pretty nyomdalakkot használtam a BP-WN-02/Time fly árnyalatot.

Halo White:





Manikűr:



Nyomdalakknak egy Born Pretty nyomdalakkot használtam a BP-WN-04/Pure árnyalatot.



És a lemez amit használtam:



Nektek tetszenek a lakkok? Megvan esetleg valakinek valamelyik? Ha igen melyik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése