2019. március 4., hétfő

263. Kihívás | Kedvenc szín 6. Zöld

El is érkeztünk a következő fordulóhoz a zöld színhez. Ezen kívül már csak két téma maradt, de már megvan a következő két kihívás is. Kivételesen nem készültem el vele előbb, de persze így is időben vagyok. Nem volt igazából ötletem, kiválasztottam egy zöld lakkot, egy mintát illetve a nyomdalakkot hozzá.



Nem terveztem hordani a manikűrt így lehúzható alappal indítottam, erre kentem fel egy réteg zöld lakkot mivel egy rétegben is szépen fed. Majd erre jött az essence metal shock fedője hogy megmaradjon a holo hatás,  nyomdáztam két körmömre és azokra fedőlakkot kentem.






Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- il était un vernis My Area of Expertis
- essence Metal Shock Sealing top coat
- BP-WN01/In fire
- Born Pretty Peel off nail latex
- Seche Vite dry fast top coat
- Pet'la Plate Golden Russian


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés: