2019. március 14., csütörtök

266. TESZT | BP-A05 Strip Revolution

És elérkeztem az utolsó bejegyzéshez is, kicsit sokáig tartott így de a végére értem. Ez a lemez is nagyon tetszett, de mivel nagyok a minták nekem meg persze letört a körmöm így utoljára hagytam, persze valamelyik mindig letört így inkább kisebbek voltak. Majd nem vártam tovább és használtam a lemezt, sikerült olyan mintát választanom ami jól mutatott a kisebb körmeimen is.




Ezek a manikűrök a kedvenc szín kihívások egy egy fordulójánál is láthatóak, ha valakit érdekel hogy mit használtam a manikűrnél ott megtalálható, majd linkelem hogy melyik melyik.





1. Manikűr:







Ezt a manikűrt a rózsaszín témához készítettem. 

2. Manikűr:







Ezt a manikűrt a kék témára alkottam.


3. Manikűr:








Ezt a manikűrt a lila témára alkottam.

A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam.




A lemezt nagyon könnyű volt használni, bár eddig nekem még nem volt gondom born pretty lemezzel. A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem. Egyik kedvenc márkám lett.





Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés: