2019. március 18., hétfő

267. Kihívás | Kedvenc szín 8. Nude

El is érkeztünk a kihívás utolsó állomásához, én nagyon élveztem mindegyik fordulót, volt hogy előbb volt hogy pontosan sikerült elkészülnöm, mikor hogy. Persze ezután van másik kihívásom is ami ezután lesz, meg az azutáni is megvan már, ilyen még nem volt, hogy kettő is lett egymás után, de pont volt ötletem. 




Az utolsó szín nem más mint a nude, én nagyon szeretem a nude lakkokat is, van is pár lakkom. Mert egy nude színből sose elég :D Így egy újabb nude színnel sose lehet mellé lőni. Egyszer már elkészítettem ezt a manikűrt 2016.01.16. instagramon ekkor tettem ki, szembe jött így azt készítettem el. 






Először lehúzhatós alapra készítettem, de takarítós nap volt és tetszett is... így azt leszedtem majd végül este elkészítettem rendesen, a képeket pedig reggel készítettem.

A nude színből két réteget kentem fel, majd arra az essence metal shock fedőlakkot kentem, két körmömre ment a minta majd rendes fedőlakkal kentem le mindegyik körmömet.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- RdeL Hollywood Fever 03 Walk of Fawn
- essence Metal Shock Sealing top coat
- BP-WN03/Throne
- Seche Vite dry fast top coat
- Pet'la Plate Laces

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


1 megjegyzés: