2019. március 25., hétfő

269. Kihívás | Tavaszi hangulat 1. Negative space

El is érkeztünk az első fordulóhoz, elsőre nem sok ötletem volt, nem tudtam még is mit készítsek majd lett egy ötletem és elkészítettem. Neten nem találtam semmi olyan ötletet ami megfogott volna, de végül meglett hogy milyen legyen.


 
Nem vittem túlzásba, de néha szeretem is az ilyen manikűröket, alaplakk felkenése után felnyomdáztam fehér nyomdalakkal a választott mintát, erre fedőlakk került, a fotó után pedig lekentem matt fedőlakkal is. Mind a két verzió nagyon tetszett, utólag vissza nézve a körömágyam kicsit száraz ezt akkor sajnos nem vettem észre, ezt nézzétek el nekem.





Matt






Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- BP-WN04/Pure
- Seche Vite dry fast top coat
- trend it up uv powergel matte top coat
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2

Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se. 

 

2 megjegyzés:

  1. matton sokkal jobban tetszik, egy ilyet majd én is csinálok valamikor! nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, nekem mindkét változat tetszik! (-:

    VálaszTörlés