2019. április 1., hétfő

270. Kihívás | Tavaszi hangulat 2. Inspiráció

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, ez a forduló nem volt olyan egyszerű. Nézegettem pinteresten is és instagramon is ötleteket végül instagramon találtam meg ami megfogott. Én manikűrből inspirálódtam, nagyon megfogott egy így úgy döntöttem az lesz a kiválasztott.



Ez a manikűr lett az inspirációm, a képre kattintva behozza instagram oldalon is.

https://www.instagram.com/p/6nmxZvNJdb/


Mivel nekem ez az arany lakk nincs meg egy hasonló lakkot választottam a készletemből.  Mivel azt pedig rémálom lemosni de annak ellenére imádom, végül lahúzhatós alap mellett döntöttem.





A lehúzhatós alap után két rétegben festettem ki az arany lakkal a körmeim, a fekete egy réteg, majd az aranyra kentem az essence fedőjéből. Kivételesen nem a born nyomdalakkját használtam hanem a moyrát. A feketére tettem két ebayes szegecset, majd mindegyiket fedőlakkal kentem le.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- FUN Laquer Million Dollar Dream (H)
- Moyra Stamping Polish SP.06
- essence Metal Shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- BPL-028
- ebayes szegecsek 


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se. 

 

2 megjegyzés: