2019. április 15., hétfő

273. Kihívás | Tavaszi hangulat 4. Galaxy

Most pont úgy jött ki hogy tudtam manikűrt készíteni illetve hogy az elmaradt és az aktuális forduló képeit meg tudtam szerkeszteni és bejegyzést írni hozzájuk. Nem tervezem hogy egy nap két bejegyzés most is csak mert nem akartam kihagyni az előzőt, főleg, hogy manikűr is volt rá, így úgy döntöttem egy napon lesz kint a kettő.



Remélem a következő témára már időben tudok készülni, nem tervezek több ilyet, persze nem csak rajtam múlik.







Mindenképpen valami tavaszias paszteles árnyalatban szerettem volna a galaxy manikűrt, semmiképp nem akartam sötét verzióban. Mondhatni ez az első rendes galaxy manikűröm, talán kétszer volt hasonló, de azok nem kimondottan azok akartak lenni csak olyasmire sikeredtek.

 Lehúzhatós alapra készítettem el a manikűrt, arra fehér nyomdalakkot kentem, majd szivaccsal vittem fel a színeket a fehérre. Erre került fedőlakk, majd száradás után holo csillámos fedőlakk, erre jött a minta majd megint fedőlakk.


Amit használtam:



- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Moyra Stamping Polish SP.07
-  Avon mark. Pink Illusion Pretty in Pink
- Avon Vintage blue
- Avon True Colour Endless Sky
- Avon True Colour Purple Oasis
- Avon Color trend Truth
- China Glaze Fairy Dust
- Seche Vite dry fast top coat
- Pet'la Plate mistery II.

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése