2019. április 22., hétfő

274. Kihívás | Tavaszi hangulat 5. Húsvét

Nem akartam úgy járni mint az előző témánál, jobban mondva a virág/növény témánál hogy csúsztam vele egy hetet... így egy nap híján egy héttel előbb készítettem el, mert volt időm is és ötletem is. Így majd csak posztolnom kell a bejegyzést mikor aktuális lesz.



Nemrég hozzám került az Avon mark. Gel Shine Dazzle Pink  árnyalata (innen is köszönöm a két barátnőmnek akiktől kaptam ♥ ) és úgy gondoltam, hogy tökéletes alap lenne a manikűrnek és nem is tévedtem.



Gyönyörűszíne van ennek a lakknak, kedvenceim közé került, két rétegben van a körmeimen. A gyors száradás miatt kentem rá gyorsan szárító fedőlakkot, majd jöhetett a minta amire szintén fedőlakk került. Kíváncsi voltam hogyan mutatna matt verzióba így végül kentem rá matt fedőlakkot is.



Szerintem fényesen és matt verzióban is jól néz ki, én nem is tudnék választani melyik tetszik jobban.

Mivel egy olyan lemezem van amin húsvéti minták vannak, illetve közbe eszembe jutott a Moyra Celebrate lemeze de azon csak egy darab húsvéti minta van az annyira nem is tetszik. Így nem volt nagy keresgélés melyik lemezem használjam.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Avon mark. Gel Shine Dazzle Pink
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Seche Vite dry fadt top coat
- trend it up uv powergel matte top coat
- BP-60


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés: