2019. április 15., hétfő

272. Kihívás | Tavaszi hangulat 3. Virág/Növény

Kicsit meg vagyok csúszva hiszen most már a galaxy téma jönne, sajnos nem volt úgy időm, manikűr késve készült meg képek, de tovább nem jutottam sajnos, így a mai nap hozom az elmaradt virágos bejegyzést, utána pedig a galaxy témát.


 
Elsőre nem tudtam mit szeretnék, majd nézegettem milyen színt illetve mintát kéne és választottam, gondoltam majd lesz amilyen lesz alapon. De szerencsére jól sikerült választanom, sajnos mostanában nagyon ötlethiányba szenvedek hiába a téma. Nem tudom milyen színt vagy mintát szeretnék sokszor.





Lehúzhatós alapot kentem, majd két rétegbe az egyik pirosas bordó lakkommal amire arany mintát gondoltam ki. Nekem nagyon tetszett a végeredmény, sokszor mint ennél is úgy vagyok mikor elkészül hogy ha lenne úgy időm akkor elkészíteném rendesen is.

Amit használtam:



- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Avon True Colour Plum Dazzle
- BP-WN01/In Fire
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 10 - Florality 2.


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése