2019. március 11., hétfő

265. Kihívás | Kedvenc szín 7. Fehér/Szürke/Ezüst/Fekete

El is érkeztünk az utolsó előtti témához, mivel nem akartam annyira külön venni de kihagyni se így ezt a 4 színt egybe vettem,kinek épp melyikhez lenne kedve vagy vegyítve.




Nálam lett benne minden, szürkés franken lakk egy fekete lakk és fehér lakk mint nyomdalakk. Nekem nagyon tetszett a végeredmény, nem terveztem hordani így lehúzhatós alapra készítettem el. Ha lett volna még időm biztos elkészítem rendesen is mert megtetszett.






A két középsőre került két rétegben a szürke franken lakkom, a többire a fekete lakk két rétegben, majd nyomdáztam fehér lakkal a szürkére és fedőlakkal kentem le, de csak a nyomdázott körmeim. Itt nem látszik de a szürke is holo lakk akar lenni, nem sütött a nap hogy érvényesülni tudjon.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Cirque Colors Smooky Quartz
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Peel off nail latex
- BP-WN04/Pure
- Seche Vite dry fast top coat
- BM-S301


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés: