2020. július 6., hétfő

447. Franken Polish by Akane 17. Rózsaszín

 Sajnos tesztelni valóm még nem ért ide, az avon se pedig az ilyenkor mindig itt volt de most még az se. De hogy ne maradjak bejegyzés nélkül készítettem két franken lakkot, az ezelőtt kikerült zöldet és a mai bejegyzésben szereplőt. Sőt már van is ötleten franken lakkhoz, ha sikerül a héten összekutyulom és készítek is majd vele manikűrt és majd az lesz a következő bejegyzés a terveim szerint ha összejön.





Most készítettem a szokás szerint a lakkról is és az ecsetről is képet.




Mivel az előző rózsaszín franken lakkjaim nem olyanok lettek volna amit szerettem volna, így nem adtam fel és újra próbáltam, ez se az igazi de amiről próbáltam készíteni csak egy makró képet láttam róla így az alapján próbáltam hasonlót. De ez már jobban tetszik olyan kellemes kis világos szolid a színe,  a holo is pont annyi van benne amennyi még nem sok de azért még is látszik hogy van.


Amikből készült:

- Moyra Gel Look No. 955 Fabienne
- Moyra Gel Look No. 989 Imane
- Moyra Angel Collection No 376 Zarall
- Moyra Holographic No. 256
- RdeL #27 romantic cloud
- RdeL Holo Nails #01 dreamland
- essence the gel 04 sweetest day 
- Painted Polish Rose Gold Romantic
 





Ezt a manikűrt hordtam így alaplakkal kezdtem a lakkozást majd két rétegben a franken lakk, majd az arany minta amit utólag láttam hogy nem volt a legjobb választás, de sajnos nem a legjobb az átlátszó nyomdapárnám így a dupla nyomda most nem jöhetett szóba. Majd csak nyomda után kentem mindegyik körmömre fedőlakkot.

Amit használtam:

- Moyra keratinos körömerősítő
- Franken Polish by Akane
- BP-WN01/In fire
- Nicole Diary - 104
- Seche Vite dry fast top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése