2020. június 29., hétfő

446. Franken Polish by Akane 16. Zöld

Tesztelni valóm egyenlőre elfogyott, még nem ért ide amit várok, de nem szerettem volna addig bejegyzés nélkül maradni ( sima lakkozásra sosincs ötletem vagy nem olyan amit blogon megosztanék) így kevertem két franken lakkot ismét, a címből kiderül hogy ez most egy zöld szín lesz. Nagyon megtetszett egy lakk, így gondoltam megpróbálok hasonlót de mivel a közelébe sincs így inkább nem is írom melyik lett volna az a lakk.


 
Most nem készítettem külön képet a lakkosüvegről és az ecsetről, latex volt benne és takarítás közbe az ecsetét sikerült "elrontanom" mert ahogy szedtem ki belőle a darabkákat begöndörödött vagy pöndörödött vagy mi, és megnyirbáltam hogy jó legyen de persze csak rosszabb lett... így nem valami szép az ecsete meg a lakkozás se vele valami könnyű, de másik ecsetet nem tudtam helyette befogni így maradt. De minion helyett az üveggel készítettem a körmös képeket.



Amikből készült:

- Moyra No. 65
- Moyra No. 66
- Lovely Butterfly colors Nr. 2
- Lovely Butterfly colors Nr. 1 
- Catrice 810 ACidϟDC
- Moyra No. 99
- essence nail art special effect topper 08 night in vegas
- Catrice Million Styles Shake it flake it!
- essence Glamaxy 34 glamaxy far, far away
- Moyra Stamping Polish Sp.12
- Moyra Stamping Polish Sp.14
- Moyra Holographic No. 253 








Nem lett egy bonyolult manikűr, tudtam azt hogy valami leveles mintát akarok rá, a színt utána találtam ki legyen zöld, de túl világos volt a zöld moyra nyomdalakk így pici fekete nyomdalakkot raktam hozzá és így sötétebb lett. Fedőlakkot használtam minta előtt is és a mintára is mert ezt a manikűrt hordtam is. (vagyis most is az van a körmeimen)

Amit használtam:

- Moyra keratinos körömerősítő
- Franken Polish by Akane
- Moyra Stamping Polish SP.14
-Moyra Stamping Polish SP.06
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 79 - Green Leaves

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése