2020. június 2., kedd

442. Franken Polish by Akane 15. Rózsaszín

Kicsit késve meghoztam az utolsó franken lakkomról is a bejegyzést, a manikűr megvolt már csak nem volt időm megszerkeszteni a képeket és megírni hozzá a bejegyzést, illetve mikor lett volna nem volt nálam se a fényképezőgép amin a képek voltak se a doboz amibe azok a lakkok vannak amikből készítettem.



Nem ilyet szerettem volna keverni, mert a közelébe nincs annak amit elképzeltem mit szeretnék, na de talán majd legközelebb.


 Szokásos üvegkép, amúgy szép meg tetszik, de még se az lett amit elképzeltem.



Ecseten pedig ilyen, mert üvegben más mint felkenve, bár itt tiszta üvegbe öntögettem bele a lakkokat, egy régi latexnek az üvege.

Egyszer már felkentem hogy lefotózom, de valahogy nem volt se hangulatom se a minta nem jött be amit használtam így csak egy telefonos kép készült róla.

De ez ami most lesz a bejegyzés már tetszett, hordtam is.

Amikből készült:

-  Painted Polish Rose Gold Romantic
- Different Dimension Ghost of Jupiter
- My_Dance 06
- Moyra Holographic No. 256
- Moyra No. 64
- Avon Pro Colour in 60 seconds chop-chop cream
- Avon mark. Gel Shine pink of me
- essence the gel 55 be awesome tonight
- essence the gel 04 our sweetest day

(Remélem tényleg jól emlékeztem és jókat írtam fel.)






 Mivel hordtam is így alaplakkot is használtam hozzá illetve fedőlakkot is, a franken lakk pedig két rétegben van a körmeimen.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish bí Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra No. 116. Burning the Ice
- Seche Vite  dry fast top coat

2 megjegyzés: