2020. június 22., hétfő

445. TESZT | BPS | Nicole Diary-L17

Szerencsére sikerült elkészítenem a manikűröket és a bejegyzést is előbb mielőtt kikerülne. Tudtam lesz négy nap (hétfő-csütörtök) amikor ha úgy jön ki az időm tudom megcsinálni mert utána való napokon nem, és hétfőn szerettem volna kitenni a bejegyzést ahogy szoktam. Szerdán (ma) végül sikerült harmadik nap elkészülnöm vele.




 Pont picire reszeltem előtte a körmeim, így kicsit aggódtam hogy találok olyan mintákat ami azon is jól mutat, de úgy érzem sikerült úgy választanom hogy a pici körmeimen is mutatós lett.



Erről a lemezről lenne szó, szerintem nagyon szuper és sok féle minta található rajta, nem is volt egyszerű a választás miket használjak. Végül sikerült a három manikűrön belül tíz mintát felhasználni, nagyon sok szép minta van rajta, legszívesebben még vagy három manikűrt készítettem volna, de sajnos arra nem is lett volna időm de talán így is látni lehet hogy teljesít a lemez.

1.Manikűr






Alaplakkal kezdtem a lakkozást (az már rajta is volt a körmeimen így a többi manikűrt is azzal az alaplakkal készítettem el) majd fehér nyomdalakkot választottam fehérnek, a zöld pedig egy nagyon régi franken lakkom amit lehet még nem is használtam. A fehér egy rétegben van a körmeimen a zöld kettő, nyomdázni egy zöld moyra lakkal nyomdáztam, ami nem lett olyan jó ( a fehér born nyomdalakkhoz képest nagyon gyengén teljesítenek a moyra nyomdalakkok) ami nem a lemez hanem a nyomdalakk hibája. Fedőlakknak az essenc metal shock fedőjét használtam, rendes fedőlakkot nem.

Amit használtam:

- Moyra keratinos körömerősítő
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Franken Polish by Akane
- Moyra Stamping Polish SP.14
- essence Metal Shock sealing top coat


2. Manikűr






Ennél a manikűrnél is alaplakkal kezdtem, majd két rétegben egy franken lakkom kentem, nagyon ritkán nyúlok a frankenjeim után pedig szeretem őket, így most franken lakkokat használtam. Ezt a lakkot használtam azt tudom, hányszor azt nem, de ez legalább tudom hogy volt, nagyon tetszett/tetszik a színe. Két féle színnel nyomdáztam rá négy féle mintát, de szerintem még pont az a kategória ami jól is néz ki együtt.

Amit használtam:


- Moyra keratinos körömerősítő
- Franken Polish by Akane
- Moyra Stamping Polish SP.14
- P2 Techno Chrome polish 120 nude mood
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- essence Metal Shock sealing top coat


3. Manikűr
 





Ennél a manikűrnél is alaplakkal kezdtem, majd végül nem tudtam dönteni két franken lakk között így mind a kettőt használtam, egyiket a két középső körmömre a másikat a két szélsőre. Mind a két franken lakkot két rétegben használtam, és mintából itt is négyet használtam két nyomdalakkal. Itt is lehet látni a feketén hogy a fehérnek a nyomába se ér, és hiába négy különböző minta itt is jól néz ki szerintem az összkép együtt.

Amit használtam:

- Moyra keratinos körömerősítő
- Franken Polish by Akane 
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Polish SP.06
- essence Metal Shock sealing top coat




A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.


A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



  
  Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! (-: Nálam kicsit mintha jobban teljesítenének a Moyra nyomdalakkok, én inkább azt nem kedvelem bennük, hogy nem olyan jól pigmentáltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Arra értettem én is, hogy nem olyan pigmentált a gyengén teljesít alatt, a saját lemezeivel nincs ilyen gond, de ilyenkor... Nem tudom miért, ettől függetlenül szeretem a moyra nyomdalakkjait.

      Törlés