2020. június 15., hétfő

444. TESZT | BPS | Nicole Diary-L19

Sikerült is elkészülnöm a következő lemezzel, és még jóval idő előtt így előbb meg is lesz mint, hogy kikerülne. Nézegettem, hogy a kettő közül végül melyikkel kezdjem, de mivel kedvencem a csipke minta így erre a lemezre esett a választásom.



Nem volt egyszerű a minták közül választani melyikeket próbáljam ki, legszívesebben többet próbáltam volna ki, de arra sajnos nem lett volna időm, hogy 4 vagy 5 manikűrt készítsek ( sajnos csak úgy tudok tesztet készíteni ha van mondjuk kb 2 órám akkor megcsinálok rá három manikűrt ) ha nem így tennék egy bejegyzés minimum 3-4 hét lenne mire elkészülne ha úgy készíteném hogy hordom is. 



Erről a lemezről lenne szó, és végül így is nyolc mintát használtam fel hozzá a három manikűrön belül.

1. Manikűr:




 
 Egyik kedvenc lakkom kentem fel alapnak egy rétegben, majd erre nyomdáztam egy fehér nyomdalakkal, nem bonyolítottam túl, illetve fedőlakkot se használtam. Annyiban tértem el mint szoktam hogy rendes alaplakkra készítettem el a lakkozást.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Moyra Gel Look No. 955 Fabienne
- Born Pretty Stamping Polish 4#


2. Manikűr






Pont azon gondolkodtam mi legyen a második manikűr aztan hírtelen ötlet lett, hogy ilyen. A két középső körmömre felnyomdázatm fehérrel a mintát, a másik kettőt egy réteg piros lakkal festettem ki, majd fekete nyomdalakkal nyomdáztam rá. Alaplakkal kezdtem ezt a lakkozásomat is és fedőlakkot itt se használtam.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Avon Gel Shine Red is Red
- Moyra Stamping Polish SP.06

3. Manikűr





Ennél a manikűrnél is hírtelen ötlet volt, hogy a két középső körmömre nude alapra nyomdázzak valami fekete mintát, a másik kettőre meg egy zöld lakkot kentem egy rétegben. A zöld lakkra pedig ezüst lakkal nyomdáztam, fedőlakkot itt se használtam és alaplakkal kezdtem a lakkozást.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Moyra Stamping Polish SP.06
- essence the gel 106 loyal royal
- P2 Techno Chrome Polish 010 steel drama





A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.


A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.





 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek, nekem az első a kedvencem! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is az első, mert szeretem a hasonló manikűröket :)

      Törlés