2020. május 25., hétfő

441. Franken Polish by Akane 14. Bordós-Lilás

Ezzel a bejegyzéssel kivételesen nem fogok késni mint az előzővel ( a következőt még nem tudom :D ) így most hozom is. Ez a harmadik franken lakkom a négyből, nagyon tetszik a színe, itt rövidebb a körmöm mert előtte reszeltem le, de nekem így most jobban is tetszik mint a hosszabb volt.



Az alapja a franken lakknak a moyra ezüst holo lakkja, ami volt még az üvegébe ahhoz öntögettem a kiválasztott lakkokat, az üvegén felül látszik is az ezüst még.


Mivel ez sötétebb szín mint az első így itt a holo hatás is jobban érvényesül.


Az ecsete a szokásos moyra ecset, de talán így jobban látszik a színe is a lakknak mint csak üvegen.

Amikből kevertem:

- Moyra Holographic No. 251
-  Different Dimension Resfeber
- Avon Gel Shine Exposure Boost
- Avon Gel Shine Into the Dark
- Avon Gel Shine Spilled Ink
- Creative Nail Designe #127 Dark Secret
- Creative Nail Designe #289 Royal Crime
- Creative Nail Designe #381 Devilish
- Creative Nail Designe #428 Rich Ruby






Ezt a manikűrt úgy készítettem hogy hordom, illetve talán a képeket is másnap készítettem, mert aznap nem volt hozzá megfelelő fényviszony.  

Alaplakk  felkenése után két rétegben kentem a lakkot a körmeimre, majd ezután jött a minta, fedőlakk pedig a legvégén.

Amit használtam:

- Eveline Sensitve 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- BORN PRETTY - Flower Yarn - L002
- Seche Vite dry fast top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése