2020. május 18., hétfő

340. TESZT | Avon Color Trend Confetti | Blueberry Twist, Cotton Candy, Creamsicle

Nemrég kaptam meg az Avon tesztcsomagom, így gondoltam akkor előbb erről készítek bejegyzést majd utána hozom a másik két franken lakkomról a bejegyzést. Három nagyon cuki cukorkás fagyis glitteres lakkokról van szó, így hozzá illő mintákat is választottam.


Mikor megláttam tudtam, hogy nagyon fognak tetszeni, pedig annyira nem vagyok oda az ilyen fajta lakkokért, de ezek nagyon megtetszettek, mostanában kezdtek el tetszeni.

Mind a három árnyalat a kis üveges lakk, 8ml, ecsetük a szokásos, könnyű lakkozni vele, nekem három réteg volt mind a három árnyalat, illetve mivel pont szüleimnél voltunk mikor készítettem és elfelejtettem elrakni a lehúzhatós alapom így rendes alaplakkra kentem őket. Lemosásuk nem volt vészes, kicsit jobban kellett figyelni a glitterekre, de egy plusz áttörlés utána már rendben is volt. Nekem itt hosszabbak a körmeim, ha rövidebb lehet a két réteg is elég, illetve ez függ attól is kinek mennyire fehér a körömszéle.

Bluebbery Twist


 
 Alaplakk felkenése után három rétegben kentem fel, fedőlakkot nem használtam.



A nyomdalakk színét két lakkból kevertem ki és itt sincs fedőlakk rajta.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon Color Trend Confetti Blueberry Twist 
- Franken Stamping Polish by Akane
- Moyra Stamping Polish SP.06
- BPL-023


Cotton Candy



 Alaplakk felkenése után három rétegben festettem ki a körmeim, fedőlakk itt sincs rajta.



Ennél a manikűrnél is kevertem a nyomdalakk színét, amit szerintem annyiból lehet látni, hogy az egyik szín világosabb lett mint a másik. Fedőlakk itt sincs rajta.

 Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon Color Trend Confetti Cotton Candy
- Moyra Stamping Polish SP.19
- Loréal 442 Coral Trianon
- Moyra Stamping Plate 26 - Summertime


Creamsicle 



Eredetileg itt is valami színessel terveztem nyomdázni, de végül a fekete mellett döntöttem, fedőlakk itt sincs a lakkozáson.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon Color Trend Confetti Creamsicle
- Moyra Stamping Polish SP.06
- BPL-023

Ti szeretitek az ilyen lakkokat? Nekem nagyon tetszenek most, egyből valami cukorka jutott eszembe a színükről illetve a kis glitterek miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése