2020. május 11., hétfő

339. Franken Polish byAkane 13. | Lila

Meg is hoztam a második franken lakkos bejegyzését ( bár még az első kikerülése előtt elkészültem vele, így jött össze szerencsére) és ezután még tervezem a másik kettőnek is az elkészítését és a bejegyzést is hozzá. Instagramról pedig elmentettem két manikűrt amit el akarok majd készíteni, rengeteget mentek el ami tetszik de az elkészítéséig sose jutok, mert addigra feledésbe merülnek. Így ha nem franken lakkos bejegyzés lesz akkor azt tervezem, hogy instagram esetleg pinterest inspirálta manikűröket szeretnék készíteni a blogra mikor nincs tetszt bejegyzés, és így nem csak a tesztek vannak, hanem más bejegyzés is. Illetve tervben van hogy indítok majd megint kihívást de ezt még nem döntöttem el, hogy mikor is.



A mostani franken lakkom egy lila lakk, lila lakkokből készítettem őket.


Itt az üvegéről a kép napfényben, csak így volt napfény.


Az ecsetét pedig most sem amiatt foztam, hogy milyen hanem a lakk miatt hogy így is lehessen látni, ne csak az üvegbe.

Pont írni akartam hogy a moyra ezüst holoja az alap... de rájöttem hogy nem, az a következőé lesz majd. Csak az üvege miatt de közbe eszembe jutott hogy kaptam lakkokat és ebbe valami rózsaszínes átlátszós valami lakk lehetett, lehet glitteres mert pár szemet lehetett látni benne. Nem volt más üvegem így úgy voltam miért ne.

A többi lakkok amikből kevertem:

- Moyra Gel Look No. 926 Odette
- Moyra Holographic No. 255
- Avon True Colour Purple Oasis
- Avon mark. Gel Shine Sassy Pants
- Avon mark. Gel Shine Exposure Boost
- Avon mark. Gel Shine Into the Dark
- Avon mark. Gel Shine Spilled Ink

 Amennyire néztem a lakkokat ( mind a négy franken lakkhoz amit kevertem egy dobozba tettem amiket használtam, emiatt vagyok bizonytalan, bár itt elvileg más nem lehetett, a következő miatt nem voltam benne biztos)





 Nem egy bonyolult manikűr, felkentem az alaplakkot, majd két rétegben a színt, nyomdáztam rá majd fedőlakkal zártam a lakkozást.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Moyra Stamping Polish SP.08
- Moyra NO. 116 Burning the Ice
- Seche Vite dry fast top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése