2020. május 4., hétfő

338. Franken Polish by Akane 12. | Nude-rózsaszín

Nagyon rég nem volt franken lakkos bejegyzésem, ami azért se mert ritkán használom a franken lakkjaim, meg nem is mostanában készültek... na de nemrég Petra instagramján megihletett az ő franken lakkos posztja, így nekiálltam amint lett egy kis időm is rá és készítettem is négyet, azért annyit mert a világos rózsaszínes nem olyan lett mint az övé, de az se amit amiatt készítettem, na de azt egy másik alkalommal majd még megpróbálom. Most az elsőnek elkészült lakkot szeretném megmutatni, és azt tervezem, hogy sorrendbe ahogy kutyultam őket szeretném egy-egy posztba megmutatni mind a négyet.



 Visszanézve rájöttem, hogy egyszer készítettem franken lakkos bejegyzéshez kezdőképet, de nem is tudom az merre lehet, meg nem is tetszett már, így készítettem egy aktuálisat ami már jobban tetszik.





Ők lennének a nemrég készült franken lakkok és az elsőt szeretném most megmutatni. Rengeteg ezüst moyra holo van benne, de mivel világos szín így sajnos annyira nem érvényesül benne. Mindegyik lakhoz amit használtam eltettem külön, így remélem jókat írtam fel, mert addigra nem teljesen emlékeztem melyik világos árnyalatokat is használtam az elsőnél, így remélem jókat választottam ki amiket felírtam végül hogy le tudjam írni mik kerültek bele.




Egy moyrás üvegbe öntögettem össze őket amibe körömágyolaj volt csak már elfogyott belőle.

A másik ok amiért nem frankenezek, hogy nem igazán lennének lakkos üvegeim illetve anno mikor annyit készítettem vagy 4x vettem újra a moyra holo lakkjait, és most nem tervezem őket annyiszor megvásárolni, ötletem se igen volt mert már kb minden féle színt készítettem. Csak akkor állok neki ha látok valami színt ami annyira megtetszik hogy megpróbálom én is, csak már nincsenek olyan lakkjaim amit nem sajnálok elfrankenezni mert azokat már elfrankeneztem, így általában 10-20-30 lakkból készül mert mindegyikből csak egy keveset teszek bele.


 Az ecsete semmi újdonság hiszen moyrás ecset, csak meg szerettem volna így is mutatni a lakkot nem csak üvegben.

Amik belekerültek:

- Sally Hansen Color Therapy 180 Chai on Life
- Sally Hansen Color Therapy 190 Blushed Petal
- Sally Hansen Color Therapy 240 Pimose and Proper
- Moyra Gel Look No. 955 Fabienne
- Moyra Gel Look No. 989 Imane
- Moyra Angel Collection No. 376 Zarall
- Moyra Holographic No. 251
- Avon Gel Shinein In Bloom
- Avon Pro Colour in 60 seconds Chop-Chop Cream
- Sweet Rose noname fehér lakk




  

Önmagába nem fotóztam le a lakkot csak mintával, mivel úgy voltam nem takarja el a minta így lehet látni a színt is, illetve csak kettő körmömre került egy szolid minta. Nem volt egy bonyolult lakkozás, alaplakkal kezdtem majd két rétegben használtam a lakkot, erre jött a minta majd fedőlakkal zártam.

Annyira tetszett ez a lakk meg így a mintával a manikűröm, hogy a lábamra is elkészítettem. Minta ott persze csak a nagylábujjamra  került a külső szélére.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Nicole Diary - 017
- Seche Vite dry fast top coat

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a lakk! (-: És a manikűr is. Míg nem volt a vírus, én rendeltem üres üvegeket az e-bayről egész olcsó volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) nekem mindig voltak kiürült übegek, ha más nem akkor a nyomdalakkos, bőrvédőnek vagy olajnak a kiürült üvegei, így én nem éreztem szükséget hogy rendeljek, föleg így hogy ritkán is szoktam már :)

      Törlés