2020. szeptember 14., hétfő

457. TESZT | Avon Matte top coat | Matt fedőlakk

 Mikor az újdonságokat néztem, hogy mik közül lehet választani sajnos egy matt fedőlakkon kívül nem volt más körömlakk így csak azt kértem. Mivel csak körömlakkos, körmös posztjaim vannak nem akartam átmenni másba pl tusfürdő vagy parfüm stb... termékek tesztelésébe így olyanokat sose kérek, ha nincs közte épp körömlakk akkor nem kérek semmit. Gondoltam már rá hogy kérjek valami olyat amit eddig nem de végül sose kértem inkább.




Ezt a kezdőképet még akkor szerkesztettem mikor a bornos bejegyzésekhez is, csak azóta nem volt tesztelni valóm így nem tudtam még használni. Nekem ez most jobban tetszik mint az előző ami volt, remélem nektek is tetszik.



Mikor ezt a lakkot megvettem tudtam, hogy majd ezzel szeretném tesztelni a matt fedőlakkot. Amint volt egy kis időm fel is kentem, mivel egy réteges a lakk így főleg jó volt hamar megvoltam, a körmeimen is egy rétegben van fedőlakkal. Azért is szerettem volna előtte így megmutatni, hogy milyen mielőtt lekenem, hogy nélküle hogyan mutat.




Mikor rákentem nagyon meglepődtem, mert nagyon hamar bemattult, így arra tudnék tippelni hogy gyorsan is szárad, valamennyit azért vártam a fotó készítése előtt, hogy biztos rendesen matt legyen mindegyik körmöm. 




A fénykép elkészítése után már néztem és választottam is nyomdalakkot és lemezt, azt tudtam valami zöld színnel szeretném, a mintát hamar kiválasztottam. A képen nem tudom mennyire látszik, hogy nem fehér hanem világos zöld, a franken nyomdalakkom, erre már nem kentem semmit.


Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action

- Rival ♥ me 28 beverly hills

- Seche Vite dry fast top coat

- Avon Matte top coat

- Franken Stamping Polish bí Akane

- Nicole Diary - 106

Ti szeretitek a matt fedőlakkokat? Tudom vannak matt színek is, de én mindig úgy voltam, ha mattot szeretnék akkor lekenem matt fedőlakkal, amim van is külön matt szín azokat inkább kaptam mint vettem. Nekem tetszik meg szeretem is csak ritkán használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése